30 december 2008

en styck julhund!


Vilket blogghopp jag gjort! Tänk att jag inte ens hunnit läsa alla mysiga inredning och pysselbloggar här som jag brukar läsa var dag! Tänkte ge er två söta bilder på en riktig julhund! På bilden längst ner ska hon öppna sitt paket och på bilden överst har hon en av sina julklappar i munnen!







Flickan som fick änglatröjan i julklapp blev glad vilket gjorde mig ännu gladare :) Det utlovades även bilder där hon har den på sig så det väntar jag på!
Jag har fått en ny kamera av min älskling så nu ska jag förhoppningsvis kunna lära mig att ta så bra bilder som jag vill på allt ögongodis jag ser! Han hade gjort ett rim om kamera och bloggande som var så sött! Eftersom vi ska ha stor nyårsfest imorgon så har det varit en massa planerande inför det i flera dagar nu så hoppas det ska bli så bra som vi vill! Men jag har hunnit å kolla in på Noa Noas rea.. den affären är en riktigt inspirationskälla!

STOR KRAM!!!

Inga kommentarer: