25 januari 2009




















Idag blir det lite gästspel i min blogg med bilder från min vän E:s jätte fina lägenhet! De söta kopparna på första bilden (som jag fotade sådär 20 gånger) får ingen rättvisa på bilden, de är iaf helt otroligt söta! Hon kallade dem "tantkopparna" jag tyckte storleken på dem var som på mockakoppar, helt enkelt små som till dockor nästan. Måtten som ligger bredvid är någon slags porslinsmått, så söta!

E är jätte duktig på att laga god mat och baka goda saker (och självklart också duktig på att inreda sin fina lägenhet)! Vi åt jätte god Italiensk buffe´ som man ser på en av bilderna. Är inte hennes hänganordning med diverse saker i köket väldigt fin? Perfekt om man har dåligt med plats i skåpen och har så många fina saker att hänga framme som hon:)

Hoppas alla haft en lika mysig helg som jag! Nu ska jag kika runt lite hos alla er!

1 kommentar:

::fina:: sa...

Hej, tack för din kommentar hos mig! Hehe det låter precis som jag, efter att vi köpt vårt första set med Hemtex satinlakan vill vi heller inte sova i annat än satin eller percale! Har faktiskt rensat garderoben på allt annat...

Vilken fin lägenhet din vän har, så mysigt och hemtrevligt inrett. Gillar också kopparna starkt, och ett sött bord!
~Josefine