1 februari 2009

























Jag fick en påpekan om att det varit dåligt med uppdatering i bloggen denna veckan! Men nu blir det lite bildkavalkad efter en mysig födelsedagshelg! Jag har fått så otroligt fina josefiniga presenter så jag kan inte sluta le´:) Och jag är så glad för att få läsa vad ni skrivit i föregående inlägg om drömmar! Det är så spännande att läsa!



På bilderna får ni se lite blandade bilder från helgen, men jag har fler som väntar som vi får ta en annan dag! Är inte dne inslagna paketen jätte fin? Och mina fina salt och peppar från IB Laursen? För att inte tala om den lilla koppen (som jag tokfotade förra helgen hos en kompis) men en så söt liten blomma i! Och jag har äntligen Leilas bakbok och världens sötaste ställ till kameran så att bloggbilderna ska bli bättre!



Idag när mina föräldrar kom fick jag dessutom en så fin kaffeservis som jag ska fota någon dag:)
För övrigt tyckte min bror att det såg roligt ut att jag hade dukat med handdukar där dte stod "AS" på (hmm...)


Nu sitter jag och myser och tittar på allt fint! Jag har handlat tokmycket på Noa noas rea den senaste veckan så jag kanske fotar lite kläder också någon dag när ljuset tillåter i lägenheten. Deras kläder är ju så fina!

Ni som läser får gärna om ni vill sprida min tävling vidare så fler som vill kan vara med å tävla! Hoppas ni har haft en mysig helg och att ni får en bra start på veckan!!

KRAMAR

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!!

Vilka fina bilder, underbar dukning.
Jag kommer tillbaka till din blogg.

Kram annica

HAGENS VITA VARDAG sa...

Hallå där tjejen!
Har verkligen varit bloggtorka hos mig över helgen men nu är man tillbaka! = )
Å vilka fina bilder du lagt upp. Ser att du fått mycket fint i present!
Sköt om dig
Kram Anna

Vitt och nött sa...

Grattis i efterskott!! du verkar haft en bra födelsedag å fått många fina paket :)

va många fina bilder! jättefin dukning!
koppen va jättefin!

ha de gott!
kram ellen

Lotta sa...

Grattis i efterskott.
Verkligen fin dukning. Gillar också arrangemangen med vårblommorna. såååå fint.
Tack för titten inne hos mig.
kram Lotta