22 februari 2009










Ville bara tipsa om det danska (såklart) märket container. Jag såg deras vackra vårkatalog i en butik igår i Lund och jag har kikat i den flera gånger så jag tänkte att kanske ni med ville ta del av de vackra bilderna! Kläderna har så fina detaljer med spetsar och sköna material. Butiken Z.A.K i Lund har deras kläder och rear ut i vissa perioder.

Hoppas du har en mysig söndagskväll! Jag har inte rört mig från soffan på hela dagen och planerar INTE att gör det heller:)

10 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Josefin, tack för tipset! Jag älskar danska kläder (och inredning:)). Jättefina plagg, måste gå in på Containers hemsida och kika lite mer!
Låter som du haft en härlig söndag, själv har jag städat halva dan..mindre kul..
Kraam Jenny

Annalisa - LISA LIBELLE sa...

Hello Josefin!
Very pretty clothes..so sweet :)
Have a nice sunday evening.
lovelly, Lisa Libelle

Hemmalycka sa...

Håller med dig, de var ju jättefina. Har aldrig sett det märket så hoppas det kommer till stockholm snart.
Kram Åsa

Gårdsromantik sa...

Men så underbara kläder - är så sugen på att ta hem något udda märke till butiken och har kikat på Container tidigare.

Kram Maud

vit och pastell sa...

Helt vansinnigt fina kläder. Precis min smak. Ska genast kolla deras hemsida. Tack för tipset.

Kram Maria

Det vita dårhuset sa...

Hej!
Hittade hit genom en annan blogg=)
Jätte sommriga och fiiiina kläder du visar! Ska genast gå in och titta i katalogen ;-)
Ha det gott och kram från mig!

Marits vita skrin sa...

tack för inspirationen vännen.
Superfina kläder.
Ska genast gå in på deras sida och ta mig en kik.

Kram kram

Millas hem sa...

Underbara bilder!
Ja, nu längtar man allt efter lite lättare kläder!

Kram Camilla

HAGENS VITA VARDAG sa...

Heeej gumman, oj vad det var länge sedan... =)
Min dator (som numera är kasserad) har bråkat med mig!
Gud vilka fina bilder/kläder du visar! Har inte sett det märket tidigare så men måste gå in på hemsidan och kika.
Gulligt paraply du visar tidigare, hade ett liknande på mit bröllop (fast jag behövde inte använda det..*ler*)
Kramis på dig!

HAGENS VITA VARDAG sa...

Här hemma vid vår väg fällde de sex stycken stora hängbjörkar (säger man så...? ) som blivit för torra så jag bad om att få lite ris.
Hem kom en stor släpkärra så har kan det bli många hjärtan...haha...
Kramis