4 mars 2009

Adress med gamla påskkort?



Idag har det varit vår i luften i Lund! haha fast sen övergick det till att bli storm! Men om man blundar riktigt mycket så kan man låtsas som att solen fortfarande skiner!

Tänkte hör om det är någon som har något bra tips på en adress där man hittar fina gamla påskkort? skulle behöva lite till påskpysslet nämligen!

Gamla påskkort är ju så speciella med alla söta harar och bullliga kycklingar!
Igår provade vi receptet i Lantliv där man ska lägga fetaost skivor på lax i ugnen och sedan rotfrukter i ugnen till det. Vi strödde extra fetaost över rotfrukterna och hade grekisk yoghurt till. Jösses vad gott det var!!!! rekommenderas varmt:)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Här har det bata varit slaskigt idag. Stora vattenpölar av smält snö. Längtar till vår!
Kram A-S

Juliane | Fröken Skicklig sa...

Kära Josefin,

ja, nu stormar det också här... Och det känns plötslig som höst! Men nu har jag bakat och ser fram emot att sitta på soffan med en kopp kaffe och F ;-)

Jag vet ju att Du tycker inte så mycket om Engelska, men annars så hittar Du säkert något på Etsy. Och just nu är det ju också billigt med Dollar. Jag beställer nästan varje vecka något litet där...

Vintage påskkort hittar Du bland annat här på inspirationcottage.etsy.com eller på floraandflossies.etsy.com

Kramar till Lund!

Jenny sa...

Hej Josefin!
Har tyvärr inget bra tips om påskkort..
Det där laxreceptet med feta måste jag prova, det låter supergott!!

Kram Jenny

Hemmalycka sa...

Kan inte hjälpa dig med påskkorten men jag provar gärna ditt tips.
Lät som ett recept som skulle passa oss.
Kram Åsa

HAGENS VITA VARDAG sa...

Hej tjejen!
Underbart med vide..och hur gott lät inte det receptet! mums!
Här i mellansverige fick vi ana lite vår i luften tyckte jag nog. Blåsten tror jag har nått oss nu för det susar en hel del utanför fönsterna. Dax att sussilulla!
Ha de gott
Kramisar Anna

Jeanette Hornbeck sa...

Hej, kikar tillbaks och detsamma, vilken ljuvlig blogg du har. Blir väldigt inspirerad av alla fina kläder speciellt.
Ha en härlig dag idag, kram Jea

Jessica sa...

Mysig blogg :-) Skall ge mig på att prova detdäringa receptet kanske!?


Kram Jessica

mariaemb. sa...

Hej!
Jag har varit riktigt dålig på att kommentera nu ett tag. Men jag är in här lite då och då för du skriver så mysigt! Jackan var ju jättefin förresten. :)

Låter kul med lite påskpyssel! För tillfället har jag mitt sikte inställt på två tentor kommande vacka. Inte kul alls.

Ha en bra fredag och en härlig helg!
Kramar från huvudstaden