19 mars 2009












Bilder med lite mindre färg! Nu när jag tittar på det så tycker jag det ser ganska grått ut! Jag skyller på kameran eller något, tycker inte vårt hem är så grått:) Bilden längst ner ser ni ett jätte söt litet kort som en kompis gjorde till mig till min födelsedag! tycker det är så fint och blir så glad när jag tittar på det! Det passade så fint i min murgröna som trots ägaren (jag) överlevt snart tre månader, det är ju ändå helt otroligt med tanke på hur många jag dödat innan (dock hade den ju gärna kunnat bli lite mindre gles men man ska väl inte begära för mycket). Men jag ska inte vara allt för nöjd nu för då vissnar den kanske ihop nästa vecka!

Lägg märke till den konstiga konstruktionen av fönsterkarm på bild tre. Det finns ingen!! Hur kan man bygga ett hus utan att göra karmar i fönstren? det är för mig lika obegripligt att vi inte källsorterar i en stad där man fått miljöpris. Huset skulle väl se minimalistiskt ut. Men jag har löst mitt fönsterkarms problem på lite olika sätt. Bland annat en gammal pall som får agera fönsterkarm.. sa jag att jag ville flytta till en gamal lägenhet? haha..

3 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Jag tycker du har lyckats bra med dina bilder, mycket vackert i mina ögon.
Kram Åsa

Kerstin sa...

Jag håller med föregående talare, vackra bilder på vackra ting!

Önskar dig en fin dag!

Kramar Kerstin

HAGENS VITA VARDAG sa...

Hej vännen! Gud vilket gulligt kort, så mysigt att få något så fint och "hemmagjort" från sina vänner! Jättehärliga bilder =) Känner också att det varit rätt mycket färg ett tag men jag brukar bli så på våren =/
Hoppas allt är bra och sköt om dig
Kramisar Anna