1 mars 2009









Godmorgon! (eller kanske snarare middag för de som la sig innan kl tre)
Idag är jag så otroligt glad!! Jag vann tävlingen hos Sköna och gröna ting!! Ni måste besöka hennes fina blogg. Vinsten är från hennes fina butik!

Idag får ni lite fina bilder från Lexington. Det är vackra saker i en alldeles för hög prisklass för mig men man kan inspireras och hitta liknande saker i budgetvariant:) Sängarna ser precis så där inbjudande ut som en säng ska göra! Blir trött och avslappnad bara man ser dem.

Nu ska jag göra mysfrukost! Kram på er alla

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Grattis på dig! Kramar!!!

Sköna o Gröna Ting sa...

Ja.., det blev väl en härlig start på denna dagen!
Skickar dig dina linnen i storlek Small med posten i morgon och du lär ha dom på tisdagen..., om postasnubben jobbar som han skall!!
Nu skall jag köra iväg till en super mysig loppis som ligger här i krokarna, på jakt efter några trasmattor till min nya lägenhet.., och så blir det väl en hel del annat oxå...!

Tack för att du skrev så fint om min blogg och butik..., glad attans!

Ha en fortsatt skön söndag och ta väl hand om dig.
Kram Marianne

Anonym sa...

Grattis till vinsten!
Sängarna ser verkligen inbjudande ut.
Kram A-S

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo, the pictures of the sleeping-room are very nice.Best wishesd,from Elke.