26 mars 2009









Hur kan man tycka så mycket om kaffekoppar när man inte ens dricker kaffe?
Hittade dessa fina på erikshjälpen igår! De stod i skyltfönstret så jag frågade vilken dag de säljer skylten. När jag fick svaret "när vi vill" så skrek jag nästan rakt ut! Jag tycker de är så fina! Fem stycken hade de med sex fat men mamma hade nog en sjätte som jag kan få till det sista fatet. Denna veckan har jag verkligen inte hunnit kika in till er men hoppas få mer tid ikväll eller imorgon. Ha en underbar dag ♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

De där kopparna väcker minnen. Jag vet inte om det var farmor eller om det är min mamma som har dem??? Om det är mamma så har hon nog inte kvar dem så länge till! De är helt ljuvliga!
Kram A-S

n o r d i n g å r d e n sa...

Ljuvliga kaffekoppar, just kaffekoppar gillar jag med, och kaffe!!

Fint krokusbidradg fr Skåne, tänk om vi hade kommit så långt in i våren, fina köptips fr Åhlens! Mari.

Kerstin sa...

Åh, de var jättejättesöta, vilken tur du har!!!

Kramar!

Mjuka sa...

De är så söta!
kraam Malin

Jenny sa...

Hej Josefin!
Supersöta koppar, vilket fynd!!

Ha det bäst,
kram Jenny