8 april 2009

Som en odd molly dröm... fast billigare









Jag har hittat världens gulligaste klänning! Ett stort tips är att kolla in HÖR OCH HÄPNA! Kappahl. De har en kollektion de kallar "vintage stories" som kommit ut i butik denna veckan. Jag trodde aldrig jag skulle handla ett plagg i den butiken innan 50+ men uppenbarligen kan de också (eller så har jag blivit tant väldigt tidigt i livet men så kan det ju bara inte vara)! Vintage stories kommer bara säljas i de exemplar som finns i butik och fylls inte på i storlekarna sa dem till mig så mitt tips till er är att skynda dit om ni gillar spetsar, offwhite, prickar, rosor och billigt!
Nu ska jag äta kladdkakemuffins som är nybakade! Föressten klurar jag lite på en tävling som kanske kommer upp här imorgon eller inom några dagar! Kram

3 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Tjena tanten ;)

Verkligen jätte fin tunika.

Åh det lät gott med muffins. Smaskens...

Ha en skön och avkoplande påsk nu med pojkvännen och familjen.

Kram kram

Mjuka sa...

Har hört talas om den!! Måste rusa dit! Har sett ett par gummistövlar också som jag vill ha där!! Tunikan är jättefin!
kramar Malin

Jenny sa...

Hej Josefin!
Åh vad fin!! Tack för tipset, jag är tokig i Odd Molly och den här fina klänningen du visar är ju i den stilen:)
Är faktiskt aldrig på Kappahl o handlar men nu kanske jag ska bege mig dit!

Kika in hos mig har tävling pågång:)

Kramis Jenny