3 april 2009
















Tänk så mycket lite sol kan göra! från att ha varit helt still i huvudet på kreativa fronten så sprudlar det så mycket att jag måste kväva det lite! Varje dag kommer jag på saker som ska ändras, som ska byta plats, planteras, målas mm mm! Här om dagen köpte jag lite kryddor som ska planteras i en gammal apelsinlåda jag fått. De ska få bo på balkongen som har stor behov att fyllas med växter eftersom den mest gapar betong! De andra bilderna är bilder från vår minihall som fick bli med påsklilja! Hoppas vårsolen gör er lika pigga som mig!

9 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Visst är det fantastiskt med solen som får kreativiteten att sprudla.
Ha en härlig dag.
Kram Åsa

eva sa...

hejså underbart vårfint du gjort! jam na blir allt lite piggare av sol och värme..ha det gott...kram /evapinglan

Millas hem sa...

Ha ha, vad du är rolig! Tydligen gjorde min plåtburk intryck, kul att du gillade den!
Dina bilder är jättefina, har ett liknande bord som jag målat vitt, har visat det någongång i en köksbild!

Ha en fin solig dag!

Kram Camilla

Jenny sa...

Hej Josefin!
Visst får man energi av solen, härligt!

Vilka fina bilder du visar, blev speciellt förtjust i det där bruna bordet, väldigt charmigt!

Ha en fin helg,
Kram Jenny

mariaemb. sa...

Hej hej! Ja, jag är också ett stort fan av Zink. Gillar att det känns rustikt och kraftigt på något sätt. 10 kr???? Vilket kap! Granit är ju inte direkt billigast i stan....

Snygga gummistövlar förresten! ;) Ser jättehärligt ut med kryddorna. Har stora planer för min kryddodling på balkongen. Jag och sambon låg ock pratade i gårkväll om vilka kryddor man "bara måste ha" och nu är vi uppe i 7st tror jag. Haha. Vi får se hur många som får plats.

Hoppas ni har lika underbart väder som vi har. Ha en härlig helg! Kram

www.lillavran.blogg.se sa...

Det är så sant det där med solen...
Härliga bilder du har fotat.
Såg att du hade köpt kryddväxter...lite kul eftersom jag just varit en sväng på IKEA och köpte med mig flera krukor med kryddväxter hem.
Tänkte fota dem till ett inlägg i morgon.
De doftar underbart.
Ha en bra helg/kram Carina

Cecilia sa...

Vilket trevligt första intryck er hall måste göra! Själv blir jag inspirerad av vårblommor och naturligtvis också solen!

Mjuka sa...

Ja det är inte klokt så kreativ man blir, så fort solens strålar letar sig in. Vår granne som jag inte sett på hela vintern, letade sig ut i dag och hälsade. Vi har bott här i ett år :-)
kram Malin

Hanna & Hugo sa...

Hej =)

Tack snälla du för din kommentar hos mig.
Tänk vad lite vårsol kan göra, är & så ivrig att plocka om här hemma.
De ljusa kvällarna gör sitt de med.

Ha en underbart skön söndag
kram Maria