17 augusti 2009

Fin pressent från fin vän





Innan i sommras fick jag det här fina hjärtat av en väldigt söt vän! Hon hade köpt det i en butik på Ven. Jag tycker hjärtat är så fint så jag har flyttat runt det lite här hemma. I våras hittade jag miniväxthuset som jag inte visste vad jag skulle göra med. Jag satte en växt i den och la hjärtat där i till slut! Kom på att man kan pynta med olika saker beroende på årstid. Tex. kan man ha pumpor i den i november och göra jularrangemang när det är jul (oj skrev jag ens det ordet i augusti månad!? :))

Vart den patinerade krukan är ifrån (som man skymtar i växthuset) vågar jag knappt säga. Vi kan väl säga att pappa har ett skitigt jobb och att människor "slänger" alldeles för mycket fint så kan ni fantisera vidare..

3 kommentarer:

Luiza sa...

Hej!
Vad kul att du vill följa min blogg. Jag känner mig smickrad =).

Har kikat lite på dina inlägg och finner dem väldigt inspirationsrika... Fastnade för det , där du beskriver hur du brukar spendera en regnig dag, och det känns rätt bekant. Det finns inget bättre än att sitta och leta efter inspiration =)
Jag har fastnat i din vackra värld och nu är du tillagd i min "sidebar".
Jag kommer tillbaka hit, var så säker på det.
Kram/Luiza

Nyanser av vitt sa...

Hej,
Tack för att du tittade in hos mig. Retroklockan är köpt på Åhlens.
Jag hoppas du snart tittar in igen. Ska snart lotta ut ett fint halsband.
Hjärtat är underbart...vill ha...
Kram Agneta

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vilket fint litet växthus, jättegulligt! På tal om krukan; det är väl det som är tjusningen med slitet och nött att man aldrig vet var man kan springa på guldkornen... =)
Min köksmatta är köpt på Shape store men jag tror att kedjan har gått i konkurs, tyvärr, men den går säkert att hitta någon annanstans.

Kram Emma