10 september 2009

Skoluppgift






Lovade ju att visa lite från skolarbetet och i måndags skulle vi ta med sju saker för att sedan kombinera dessa och göra en liten utställning för varandra. Alla hade tänkt på olika saker vilket var väldigt kul! Några tog saker de gillade, andra hade tänkt efter ett speciellt tema. Jag glömde ju självklart en av mina sju saker hemma (behöver jag säga att jag svor minst hundra gånger?!) Skyller på att de var en aning jobbigt att konka på den gamla hattasken. Hur som helst är den översta bilden mina saker. Nedersta bilden är en klasskompis som gillar att baka som tagit med Leilas bok och gjort ett väldigt roligt och kreativt bakningstema! Tänk om bokhandeln hade tänkt sådär kreativt!

Härromdagen var jag på mysig kundklubbskväll på Village. Tänk vilken smart idé för alla med butik. Att bjuda in folk, bjuda på lite mysigt tilltugg och berätta vad tillverkarna tänkte när de gjorde höstens kollektion. Det är ju ett bra säljtrick! man vill ju bara köpa :)



Vad tycker ni? är det kul att se lite saker från skolan eller är det helt ointressant? Säg gärna vad ni tycker!!

4 kommentarer:

Veronica sa...

Jag vill se mer =)

Frida sa...

klart du ska visa mer :)

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Härligt med inspiration varifrån den än kommer!

Kram Emma

Jennica... sa...

Jag är väldigt intresserad av den utbildningen som du går, funderar på den själv. Så du får jätte-gärna fortsätta berätta om den och vad ni gör, jag tycker det är super-intressant!

Vill också säga att du har en super-fin blogg som inspirerar!