27 januari 2010

Färgstarkt hem






Hejsan!
Nu är äntligen min praktik igång! Det är så otroligt roligt och jag känner mig så lyckligt lottad! Jag är på tidningen Allas där jag får vara med när det görs diverse inrednings och modereportage. Alla är så snälla och det verkar vara ett riktigt bra ställe att jobba på.
Jag tror faktiskt att jag helt ärligt kan säga att det är en av de roligaste veckorna i mitt liv! Det får ju bara inte ta slut.. men tre veckor till innan dess. Idag har det fotograferats kök och vi har varit hos en som arbetar på Allas. Hon bor i ett riktigt pippihus (som för mig sägs med väldigt possitiv klang) så mycket roligt att titta på och så härligt att se människors personligheter i speciell inredning. Här ovanför får ni hälsa på hunden Hampus som är en riktig gamling på 14 år. Jag tycker han är så häftig till golvet i hallen!

















Efter att ha varit i detta fina hem idag så ville jag också få in lite turkost hos mig, inspirerad som jag blev.. ni ska få se resultatet någon dag när jag lyckas fotografera när det är ljust!
Jag har lite fler roliga bilder på lager från hennes hem som ni ska få se!




Inga kommentarer: