7 januari 2010

Vad gör ni för att få inspiration??








Bilder : TineK Home

Hejsan!
Hoppas ni alla haft en mysig jul och nyår! det råkade bli ett mindre blogguppehåll för mig. Mycket jobb, skola och flyg och flängande! Sova kan man ju göra när man dör.. ellerhur!?

Januari och februari är utan tvekan de tråkigaste månaderna för mig.. inspirationen är ofta som bortblåst! Nog med negativitet! Vad gör ni för att få inspiration??? Berätta!!

Idag hittade jag in till TineK igen som har så otroligt vackra bilder.. Jag har blivit svag för svarta detaljer! Vilket sambon tagit fasta på och driver numera "måla soffbordet svart- kampanj" :)

Nu ska jag återgå till tentapluggande! Kram på er i vinterkylan!


1 kommentar:

Anonym sa...

Godagens!
Åhh jag titta in här ju och fick sån inspiration.. Just den bilden med de skavda lilla skrivbordet och fjärilstavlorna vill jag göra i min dotter rum som står på tur när motivationen kommer igång igen..
Tusen tack för att jag fick vila mina ögon på fin inspiration hos dig.

Kraaam Linda ( nostalgi och rosor)