18 mars 2010

Bungalow - var hittar jag papperna?













För några månader sen upptäckte jag märket Bungalow med sina vackra mönster. Jag har en liten samling på olika kökshanddukar och två fina lådor som ni nog sett här innan. Är det någon som vet var man kan hitta deras fina papper? Är på jakt efter just mönstrade fina papper i den här i stilen och butiken där jag köpte mina andra saker från Bungalow har inte deras papper och jag lyckas inte hitta någon webbutik som har dem heller.
Om du vill kika in på deras hemsida där jag tjuvat bilder klickar ni här.

2 kommentarer:

Lilla Vrån sa...

Så fina mönster och färger!
Förstår att du vill hitta en butik som säljer dem.
Lycka till!
Kramar/Carina

Fredrika sa...

Hjsan, vilken fin blogg du har. Råkade se att du också gillar Bungalow. Jag har precis fått in deras sortiment i min webbutik. Kvalieten och tjockleken på papprena är heeelt otroliga. Kika in! www.flitigafredrika.se