14 mars 2010

This is my life







Rubriken är inte alls melodifestivalinfluerad!
Tänkte att ni skulle få en kik av sidan jag fick göra på praktiken på tidningen. Om ni vill se det närmare får ni helt enkelt köpa Allas! Jag har inte gjort broderiet utan bara fixat till bilden, skrivit text och ritat in mönstret till tidningen. Fotografen heter Charlotte Strömwall och motivet kommer från Marianne Aggebo.
Idag skiner solen igen och jag är extremt pysselfokuserad med en aning stress som krydda! På tisdag ska jag få fotografera en sak på tidningen nämligen och det ska bli såå kul!
Som jag sagt tidigare så har jag fått en förälskelse för fjärilar så jag har köpt min första del av mina framtida mateus samling (haha) Det är en helt underbar grön färg på tallriken och jag blir glad varje gång jag går förbi bordet där den står.

Kram

3 kommentarer:

Nilla Q sa...

Hej Josefin!

Vad kul att se vad du håller på med på din praktik! Vilka fina fjärilar tilsammans med blommorna. Och Mateus gillar jag så klart!

Ha en fin tisdag!

Kram Pernilla

Designe sa...

Åh va roligt! Härligt med Matteus porslin i härliga färger! Ha en bra dag! Kram :)

mariaemb. sa...

Hej,

Så spännande det låter! Hoppas att det gått bra idag!

Matteus är verkligen fint! och det här med fjärilar verkar vara innegrejjen i år. :) Såg förresten sjalen du berättade om för en massa veckor sedan. Jättefin!

Ha en bra dag!
Kram Maria