5 april 2010

Köpenhamn..


Hade vackra blommor överallt.. varför finns det inte sådana blomsteraffärer i Sverige?..





... fina detaljer överallt..


Och Nyhavn såklart..







och massor av påskfirande Danskar..
Jag hade en mysig kortvisit med mamma i Danmark! Hotellet låg precis vid stationen och hade mysigt knarrande golv. Jag tvingade med mamma på jakt efter en inredningsbutik som jag hört talas om som skulle ligga på Istergade 99. Vad jag inte visste var att nästan alla de andra 98 nr var sexbutiker. Men mamma var så glad över att vara i Köpenhamn så att hon nästan tyckte det var kulturellt.. haha..
Jag jagade runt efter roliga papper att använda till diverse och även om jag inte hittade just DE papperna från Bungalow som jag skulle ha så hittade jag en hel del.. Ni får se i nästa inlägg :)
Hoppas ni haft en lika mysig påsk som mig! Jag fick tillåmed in en liten tripp till Österlen och lite konstrunda och har grillat för första gången i år minsann!
Nu ska jag leta upp min röst för den har visst försvunnit någonstanns..
Kram på er!



2 kommentarer:

mariaemb. sa...

ÅHHHH! Jag har aldrig varit i Köpenhamn men de där bilderna får mig att längta dit om än mer än jag redan gjort!! Underbara pioner!!

Kul att se linlägg här, det saknar jag! Ser redan fram mot nästa inlägg och få se papperna du hittat! :)

Ha en fin kväll!
Kram Maria

mariaemb. sa...

Ja men visst är klänningen underbar!?! Det blev tyvärr fel storlek första gången men nu har jag snart rätt och då lovar jag att jag ska bo i den!! Är visst lite av en materialist själv...;)

Ha en fin kväll!
Kram Maria