28 maj 2010

VM uppdrag denna månaden







Alla bilder har jag tagit på fönster från Noa Noa butiker.

Hejsan allihopa!
Hektisk månad i en josefins liv. Har haft ett jätte roligt uppdrag hos Noa där jag har åkt till fyra butiker som vikarierande VM. De har blivit många fönster och mycket stress. I skolan sitter man och lär sig hur viktigt det är med planering. Man tror att man ska ha tid att sitta och tänka igenom varje fönster men verkligheten är en helt annan. 16 dockor, fyra fönster och ingen möjlighet att planera innan :) Då gör man det bästa man kan!
I skolan var det någon som berättade efter sin praktik att de lärt sig att hitta på en berättelse om dockan de klär. De tog jag efter och numera har jag en liten berättelse i huvudet kring varje fönster. De som är med på de två första bilderna har en riktig sommarfest. En av deltagarna har inte ens hunnit ta av sig sina badkläder och badväskan ligger framme på golvet.
På de två sista bilderna tänkte jag på en skogsutflykt. En riktigt fin skogsutflykt då man har långklänning och gummistövlar. Kanske lite som när madicken åkte på utflykt?
Bilderna kommer från Malmöbutiken och Kalmar butiken.
Nu ligger jag sjuk och tycker lite synd om mig själv. Tentastress! men snart är det sommarlov!

Inga kommentarer: