2 juli 2010

Uppskatta vackra ting









Hejsan!
Nu blir ni kanske lite trötta på mig som fotograferar blommor.. men de är ju helt ljuvliga!

Vissa människor lär sig inte förren de är gamla hur man uppskattar fina saker runt omkring sig. När jag var liten höll jag på att bli tokig på mamma när hon alltid sa saker i stil med "åh ser du inte så vackra stockrosorna är mot det där huset?" det var en himla massa tjat om att allt var så fint hela tiden.
Men vad hör jag mig själv säga till kärleken? jo "men förstår du inte hur vackert här är??"

Tänker inte säga att mamma har rätt för det har hon aldrig :) Men jag är tacksam för att jag lärt mig uppskatta vackra saker runt omkring mig.. både från naturen och alla materialistiska saker man kan tycka om!


1 kommentar:

Malin sa...

jag har oxå blivit "fint"-romantisk, mkt ahhh och ohhh kolla !!! det är bra, vi har mkt roligare vi som gillar vackra saker eller hur!