28 september 2010

Tisdagsbilden Tema "På väggarna"





Ett litet snett bidrag från mig idag till Fabrikens tema "På väggarna". Får nog ta och köpa mig ett kameraställ.. eller vad det heter! :) Kan tänka mig att det blir fleratal "tavelväggar" som bidrag till fabriken idag, men kul att allas ändå är unika. Idag är det riktigt höstväder i Skåne. Vinden blåser och solen skiner. Härligt! Jag håller på med en skoluppgift och tänkte försöka få tid att måla ett skåp här hemma idag.
Hoppas ni får en fin dag!

2 kommentarer:

himlaverket sa...

Härlig samling tavlor.
Jag köpte mej ett ltet kameraställ för 99 kr på fotoaffären. Det är så coolt och böjbart.
Inte alls lika suddiga bilder, framför allt när man tar närbilder.
Kramis

Ingen vanlig dag sa...

Superfint och en härlig samling tavlor.

/Kristina