29 november 2010

Ilse Jacobsen stövlar tips till tomten

I förra veckan när snön fortfarande mest orsakade stora pölar mer än drivor tog jag på mina fina "Ilse Jacobsen kopior" från Ellos. Först fick jag för mig att de läckte in men tänkte att jag måste inbilla mig. Men efter en stund när jag nått bussen och känner hur det rinner innuti stövlarna så fick jag inse - DE LÄCKTE! Tyvärr får jag nog skiljas ifrån dem för gummistövlar som läcker in har väl kanske inte så stor funktion. Tur att de är väl använda och vad billiga :)

Ígår provade jag icke-kopiorna istället och gillade dem väldigt mycket i den låga modellen. Försäljaren malde på om hur otroligt bra de var för att de andades. Någon i min klass tyckte med det stämde. De håller värmen utan att bli svettiga som gummistövlar kan bli. Någon av er som har sådana och vill uttala sig?

Ilse Jacobsen stövlar från Brandos 1099 kr.

En rik tomte får gärna komma med ett par sådana. Men det är klart, Jag önskar ju fred på jorden och en vinter utan maginfluensa mest! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

undrar om din mamma inte har såna eller jag tar fel?
Vinterhälsningar
Caroline (Svalan)