27 november 2010

Rödvit jul






I år blir vår jul rödvit! Vilken färg kommer er jul att vara i år?

De söta kuddarna kommer från Indiska och Åhléns. Skulle vilja hitta en trasmatta i rött och vitt till köket men det verkar inte gå något vidare på den fronten. Någon som har tips?

Här verkar det aldrig sluta att snöa och vindarna är isiga. Det är iaf mysigt att vara innomhus! Denna veckan gjorde jag och flera andra tjejer ett julfönster på Entré i Malmö. Imorgon får alla besökare rösta på sin favorit! Ni som bor i Malmö borde gå dit tycker jag! :) De som är med och röstar är även med och tävlar om ett presentkort på 1500 kr på köpcentret. Ska se om jag kan fotografera vårt fönster i veckan. Det var mycket jobb men otroligt kul när man kunde se resultatet!

Ha en mysig helg! Dags för plugg här!

5 kommentarer:

Malin sa...

åh vad fint du gjort! duktig du är! :) som du kanske sett kommer jag gå lite mot strömmen och ha en turkos jul i år ;) hehe

Petra / Popetotrora sa...

Fint!! Det lutar åt en röd och vit jul hemma hos oss också. Mest vitt, men lite glimtar av rött.

Ha en bra kväll!

JoséphineR sa...

Gud va fint och julmysigt du gjort det hemma! Perfekt till första advent! Snart ses vi! Kram från vinterkallt Sthlm :)

JoséphineR sa...

Åh! Jag hittade en perfekt matta till dig! http://www.ellos.se/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=83-1499.jpg

Hem och Lycka sa...

Rödvitt här också, såå vackert du gjort!

kram