19 februari 2011

Colours i like



Lite kass bild men var tvungen att visa min "nya" kavaj som jag klickade hem på tradera. Är en äldre Noa kavaj och heter "wallpaper" vilket den verkligen ser ut som! Gillar de här grön turkosa tonerna skarpt! Jag är inte så bra på det där egenfotandet så jag vågar dessvärre inte lova att ni får se en bättre bild med den på. Haha.. såvida inte jag får någon annan till att fotografera. Men ska sanningen fram så får jag oftast bara ångest och det slutar med att jag slänger bilderna ändå.. hihi

3 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Wow! Kavajen är fantstiskt! Hundra gånger bättre än en "vanlig, tråkig" svart kavaj. :-)

Veronica sa...

Åh! Vad fin den är! Ska bli kul att se den på! :)

Josefin II sa...

IKavajen ser jättefin ut, en Josefin-kavaj =)
KRAAAAAM