6 mars 2011

Söndagsbilden




Idag får ni en liten kik på mitt kaos som söndagsbild(er). När jag vaknade i morse sa min sambo "älskling.. blir du alltid ett monster när du ska sy?" Han syftade på min oreda som jag lyckades med igårkväll när jag plötsligt fick för mig att sy ett förkläde av mina gamla jeans. Lägger man till alla andra småsaker jag har överallt som är till mitt examensarbete så kan man förstå att det är lite kaos. Men kaos kan vara trevligt och bra ibland.. ellerhur? :)

Vill ni se fler söndagsbilder så kika in hos Fabriken.

Nu ska min rygg få pausa lite från symaskinen en liten stund och jag ska få lite sol på näsan!

5 kommentarer:

mariaemb. sa...

Du är är så himla duktig och pysslig! Inspirerande! Själv har jag an inte hittat något bra samarbete med min gamla symaskin. Vi blir mest arga på varandra....

Ha en riktigt fin dag i solen!
KRAM!

Petra / Popetotrora sa...

Härligt, kreativt kaos! Me like! :-)

Petronella sa...

Underbart!! Så himla fina foton.. Man blir ju riktigt sy-sugen ;) Ha det fint//Petronella

Anonym sa...

Kreativt kaos är ett måste när man ska skapa det går inte annars! ;)
Å av ngn konstig anledning är det när det är som mest kaosartat de bästa idéerna kläcks ;)

Ha en mysig söndag!

Fröken Fräken sa...

Det är fullkomligt normalt att skapa lite röra samtidigt som man skapar annat. Däremot skulle jag vilja bli lite bättre på att plocka undan efter mig när jag har skapat klart..