30 mars 2011

Vackra tepåsar


Får ju erkänna att jag är en riktig tramser som faller direkt när tepåsarna är såhär fina. Gillar ju såklart att dricka det också men jag kom på mig själv med att välja finast förpackning istället för vilket te jag ville dricka. Teet finns på Willys för ynka 10 kr och det finns flera olika fina mönster. Ett litet tips till tedrickare är att leta små minifat på loppis. De fungerar superbra att placera tepåsen på och det finns massor av olika mönster. Tycker de är så söta att blanda. Är lite osäker men tror att mamma sagt att det egentligen är cigarettfat. Förtränger den tanken och låtsas att gamla tanter haft dem till sitt te istället!!

2 kommentarer:

Frida Martinsson sa...

men ellerhur, garant har världsfina förpackningar, loove! och till det priset, varför skulle man inte köpa?!

Matilda sa...

Supersöta! De måste jag inhandla!
Jag funderar på att läsa Kommunikatör/ dekoratör i leksand på yrkerhögskolan. Är den lik den du läser? Hur lång är din VM utbildning? Är du nöjd med den? Många frågor :)