17 maj 2011

Dopinbjudan med mina bilder


Hejsan! Tiden räcker inte till för tillfället så ni får tåla lite glest bloggande i ca två veckor till- för då tar jag examen!! :) Måste visa er det fina inbjudningskortet vi fick förra veckan. Frida har använt bilderna jag tog på sötaste Ebba och har gjort en jätte fin dopinbjudan! Jag vet inte vad för sida hon gjort det på men om ni vill veta det så kan hon säkert skriva det här bland kommentarerna. Jag är så glad för att jag ska få fotografera fler bebisar och dop! Jag ska till och med på prova på att fotografera student och bröllop denna sommaren och det ska bli SÅ ROLIGT! önskar bara att jag kunde mer med kameran men det ger sig.. övning ger ju färdighet har jag hört! Nu måste jag rusa! Ska visa mina senaste loppisfynd någon dag när jag hinner!

Kram på er!!


2 kommentarer:

Frida sa...

Kortet är beställt på www.trycksakstorget.se

Designe sa...

Åh va fina och så kul att du fotat! Tack för tipset! Kram :)