9 juni 2011

Skulle du vilja bli fotograferad av mig?







Idag får ni se lite bilder som ni redan sett innan och kanske någon ny också. Denna sommaren har jag planerat att fotografera mer människor än vad jag brukar. Har några uppdrag inbokade och hoppas få fler! Om du skulle vilja bli fotograferad eller om du vill ha fina bilder på ditt barn eller familj så får du gärna höra av dig till johnsson.josefin@gmail.com Jag fotograferar helst utomhus i naturligt ljus och tycker att det är viktigt att bilderna känns naturliga med mycket personlighet!

Jag är som ni vet nybörjare men jag är är full med idéer och mycket vilja!Jag vet att ni är flera vänner och bekanta som läser här! sprid gärna vidare! :)


1 kommentar:

Johanna Stålros sa...

Du är ju en underbar fotograf, så du får nog mängder av uppdrag;) Själv gör jag mig inte så bra på bild.... Kram Johanna