14 juli 2011

Att testa något



Hejsan!

Hur har ni det? Jag jobbar på med mina hemligheter och njuter av sommaren som visserligen inte visat sig från sin bästa sida de senaste dagarna men ändå. Ibland funderar jag på hur mitt liv skulle varit om jag aldrig börjat blogga för sådär tre år sen.. eller om jag inte hade fått en digitalkamera den där julen.. Ibland kan saker i livet som känns ganska små och obetydliga just då visa sig påverka ens liv väldigt mycket senare och som för mig - ge mycket glädje! Så jag vill bara uppmana alla som går och tänker på att de vill testa något att faktiskt göra det för jag kan lova att du inte ångrar det. Hur det än går så måste de väl ändå vara bättre att prova än att bli gammal och sitta och undra?

Stor kram till er.

1 kommentar:

Johanna Stålros sa...

Tack för de orden! Så nyfniken jag är på dina hemlisar;) Kram Kram/ Johanna