3 juli 2011

att uppskatta det vackra..


Hejsan! Sitter och lyssnar på mullret utifrån och hoppas på att det ska braka loss så att spänningen i luften kanske lättar lite :) Igår fick jag fotografera ett fint och lyckligt brudpar. Bjuder på två bilder! Längre fram får ni kanske se fler! Tack så mycket för att jag fick vara med på er dag och grattis än en gång!!

Och alla ni gulliga som lämnar kommentarer här.. tusen tack för att ni finns!! Tänk om jag aldrig hade börjat blogga.. tänk så mycket roligt jag hade missat :) En del människor förstår inte riktigt vad det är man sysslar med när man springer runt och tar kort i tid och otid.. hur man kan tycka det är roligt att fixa med något så världsligt som inredning och hur man ens kan tro att någon annan kan vara intresserad av det.. Jag tycker som så att tack vare att jag började blogga och fotografera så lärde jag mig ännu mer att uppskatta fina saker runt omkring mig. Plötsligt kan sådant som jag tidigare bara passerat snabbt fånga mitt intresse och göra mig glad. Det finns så mycket vackert runt omkring oss och genom att fotografera kan man föreviga det och uppleva det igen genom bilder!

 Hoppas ni har en fin söndagskväll!

5 kommentarer:

Maja på 64 kvadrat sa...

Tack för fina foton. Svar på din fråga på min blogg. bakgrunden har jag fixat via blogger.

Skön kväll.

Johanna Stålros sa...

Jag höll min blogg hemlig det första halvåret- ingen är väl intresserad av vad jag skriver om....nu förstår jag att det finns några där ute som är det, och visst är det kul med alla fina människor som bemödrar sig med att lämna kommentar på ens inlägg. Det stämmer det du skriver för mig oxå att man har lärt sig att uppskatta det fina som finns runt om en. Gillar din fina blogg. Kram Johanna

mariaemb. sa...

Jag hade inte kunnat säga det bättre själv! Så är det för mig med, att bloggandet faktiskt hjälpte mig att se det vackra i det lilla och njuta av små saker istället för att alltid se fram emot något stort längre fram i tiden.

Oj vad jag målat nu men än är det mycket kvar. Ser fram emot den dagen så grunden är gjord så jag kan börja pyssla med inredningen ;)

Förresten, vilka fina bilder!! Du är så duktig!

KRAM

Johanna Stålros sa...

glömde ju skriva adressen till det du frågade mig om. www.yearbookyourself.com här kan du göra om dina bilder. Kram Johanna

Designe sa...

Såå vackra bilder och du är såå duktig på att fota!..både bröllopspar och bebisar och studenter!:) Kram