11 september 2011

Höstinspiration från Kronan på verket i ystad





I Ystad finns det en blomsteraffär på gågatan som heter "Kronan på verket". De har alltid förtrollande vackra blommor, arrangemang och blomsteridéer. Svärmor köper blommor där och har berättat att man kan beskriva personen som ska få blomsterbuketten och att hon som äger butiken kan plocka ut precis rätt blommor som passar. Jag har själv fått en bukett från butiken en gång och den buketten kunde inte vara mer mitt i prick än vad den var. Hur som helst bjuder jag på några bilder som är tagna utanför butiken som nu är höstfixad med många härliga färger och vackra detaljer!

2 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Tack för härlig höstinspiration! Jag tror att jag varit inne i just den blomsterbutiken, så mycket fint.
Önskar dig en härlig söndag!

kram kram

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej igen!
Jag har en liten sak åt dig, kika in... =)

Kram kram