12 oktober 2011

Tips på stickbloggar?


Man kanske kan fråga sig vart jag tagit vägen - har inte mycket bilder att visa upp för tillfället förutom en massa skyltfönsterbilder i konstiga vinklar. Ovan ser ni ett från Göteborgsbutiken där jag var i igår. Barnfönster är faktiskt bland de roligaste fönsterna man kan göra tycker jag. Iallafall med Noa kläder eftersom det får bli lite tokigt. Är man barn ska det vara lite tokigt tycker jag. Brukar säga "barn ska inte vara klädda i tre nyanser av beige som deras föräldrar" låter kanske lite taskigt men jag tror att många föräldrar klär sina barn så som de själva klär sig.. "svart och brunt är praktiskt" men jag tycker man ska locka fram kreativiteten med kläder - då kan det bli lite tokigt. Roligt med brokiga tyger och glada färger. Imorgon ska jag göra ett litet fotouppdrag som ni får kik på längre fram!

Tänkte be er om en tjänst - har ni tips på några bra stickbloggar? en vän till mig letar eftersom hon startat en community där man kan utbyta tips, få inspiration och annat roligt! Tipsa mig gärna!!

1 kommentar:

Johanna Stålros sa...

Vilket kul jobb du verkar ha- så fint i fönstret! Har tyvärr inga tips på stickbloggar...Kram Johanna