6 januari 2012

drömmen om ett apelsinbröllop...

Vet inte om jag visat dessa bilderna innan som ligger i min inspirationsmapp. Bilderna kommer från style me pretty och jag tycker de är helt underbara!! Ungefär såhär hade det gärna fått se ut den dagen man gifter sig.. det skulle även vara helt okej att få fotografera ett sådant bröllop om föregående inte sker.. haha..





Älskar hur alla detaljer bildar en helhet och känns riktigt genomtänka. Gillar vintagekänslan och sättet fotografierna är tagna på. Kika in på style me pretty om du vill ha MASSOR av fantastisk inspiration både för bröllop men även för olika poser vid fotografering eller annat!



2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vilken underbar vimpel av snygga näsdukar...Kram Johanna

Jennie sa...

Hej Johanna!
Vilka fina bilder, jag blev ju riktigt sugen på att göra det själv! ;)

Ja har sett att du skrivit på min blogg och som du kanske sett har jag varit fullständigt uppslukad av vår flytt. Nu är vår försäljning igång med budgivning vilket ger en liten lugnande känsla.

Det ser ut att gå bra för dig, har du många projekt på gång? Berätta gärna! Jag tänkte på din tävling, men glömde bort den i all stress. Jag får anlita dig någongång när det är något roligt pågång =)

Stor kram
Jennie
www.lifeofjennie.blog.com