10 januari 2012

nu är den ute!


Nä idag fick granen minsann åka ut. Efter att ha brottats lite med granen hittade jag granbarr till och med i örat så det var så dags! :) Men julgranskulorna var så vackra där de låg så jag kunde inte låta bli att fotografera.


Mina rödvita favvo julkuddar åkte också bort för denna gången och fick göra plats åt lite vårigare färger. Den runda kudden köpte jag på Indiskas rea i göteborg i höstas. Den gröna är från åhléns rea i sommras om jag inte minns fel - rea är bra!!


Nu längtar jag massor efter att få fotografera MASSOR. Jag vill fotografera barn, bröllop, söta par och massor av inredning. Det fullkomligt kliar i fingrarna. Jag längtar tills jag har en hemsida, logga, ny blogg och allt annat kul som händer! snart så! :)


De senaste två dagarna har vi varit utan internet. Snacka om att jag fick mycket annat gjort. Borde kanske vara utan internet oftare! BlanJag plcokade fram symaskinen och bland annat blev det lite olika vimplar att använda för fotograferingar. Kanske visar några imorgon!

2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vilka snygga kuddar! Och så mycket kul och spännande som du har att se fram emot;) Kram Johanna

Emelie sa...

Vad härligt! Låter som att du är alldeles fullproppad med energi! You go girl!

Och jag filar och jobbar på med mitt...;)

kram