5 januari 2012

Pastellig inspiration

Än en gång har jag rotat runt i inspirationsmappen. Blandade bilder men med alla samma känsla. Ljuva pasteller och gräddvitt - i lajk!









Bilden med damen kommer från Eva Lindh. Andra bilden tror jag är från Sköna hem från Emma Hambergs hem. Den tredje bilden är en helt fantastisk bild som jag inte riktigt vet var den kommer ifrån. Det står att det är sigbrittskök men kan inte hitta någon länk - vet någon vems det är så hojta till! Nästföljande tre bilder kommer från Style me pretty och är helt underbara bilder på ett brudpar i ett litet fint spetstält - så skulle jag vilja fotogarfera någon i sommar!! Har faktiskt redan hittat "material" till en sådan bild! Bilderna längst ner är från Pip studio och Livingetc (om jag minns rätt)

Hoppas ni haft en fin helg! Min har varit mysig med god mat och bra vänner. Kommande vecka bjuder på vm besök som jag längtat efter. Mormor fyller 90 år på onsdag och på fredag åker jag äntligen till stockholm och formex!

1 kommentar:

Emelie-Estelle sa...

Gud vad härliga bilder! Precis vad jag behövde nu :)