29 januari 2012

Reafynd


Krax krax.. min hals är inte riktigt som den ska idag. Känner mest för att ligga i soffan och dricka te men snart kommer min och Erics familj och firar mig lite i förskott så det är kanske dags att flytta på gumpen från soffan. Har gjort hemmagjorda små semlor att bjuda på och det är ju aldrig fy skam! Fick det ekologiska te:t med "rabaraber och havtorn" i ett paket från jobbet i julas tillsammans med massa annat gott och fint men har inte testat det försen idag. Hade en mysig gårdagskväll med goda vänner som jag är så glad att jag har! Förutom trevligt sällskap fick jag massor av fint trots att jag inte tyckte de behövde ha med sig något alls :)



Och nu till mitt reafynd som jag skrev om tidigare! Såg dessa finingar på Tome Joule butiken tidigt i höstas och blev kär. Har ju redan ett par finfina gummistövlar men de är fodrade och fungerar inte så bra på sommaren. Går alltid inom butiken när jag är i Göteborg för att få en färgkick och denna gången visade det sig att de hade 70% så 180 kr för gummistövlarna var helt överkommligt. Dessa tänker jag ha till klänningar och kjolar i vår och sommar för det tycker tokan i mig passar bra! Tänka sig nu kan jag få en färgkick varje gång det regnar ute! :)

1 kommentar:

Cecilia sa...

Fantastiska stövlar, och vilket fint pris också! Grattis på födelsedagen i förskott! Kram Cecilia