22 april 2012

Regnet det bara öser ner


Hej!!
Hur är det med er? Här öser regnet ner och jag sitter inne och äter god paj med vaniljsås! mys! Jag skickar iväg de sista bilderna som jag tagit till Casa Marrakech och fixar till min hemsida! Har kommit på ännu ett projekt som är väldigt pepp på!! Ni får veta mer när jag kommit lite längre fram.

Igår fick jag den stora fördelen att föreläsa på "Tro på dina idéer" med Venturelab här ifrån Lund. Det var en kurs för tjejer som var nyfikna på att starta företag. Det var otroligt kul och gav mig en kick att träffa alla härliga tjejer med drömmar och idéer. Det kändes extra kul att jag överhuvudtaget fick frågan om att göra det då mitt företag inte funnits länge alls. Jag hoppas att tjejerna vågar tro på sig själva och gör det de vill utan att lyssna på vad andra tycker och tänker. Jag säger alltid att man kan ju göra upp sina egna regler för hur man ska vara som exempelvis utbildad lärare eller vad det nu kan vara man studerar till. Inget säger att du måste arbeta på ett traditionellt sätt!

Kram till er!!



Inga kommentarer: