20 juni 2012

Höger




Underbara bilder som kommer från mercedes benz som jag hittade till via Jennie (ett bloggtips!!) Vilket fantastiskt sätt att illustrera det på! Jag är en höger.. har aldrig varit bra på matte, analytiska uträkningar och det där med att veta vem jag är.. det vet jag väl men det kan ändras väldigt fort :) istället är jag kreativ och kan bli fullständigt passionerad när jag fått inspiration, jag känner och är en fri själ som mår allra bäst av att få skapa! Tänk så knasigt att den skolan som jag växte upp i (för det är ju faktiskt det man gör) mest var riktad till den vänstra hjärnhalvan.. de roliga lekionerna var bild, teater, levande verkstad och allt som berörde skapande av olika slag. Så hoppas jag att det inte längre är.. För i den stora verkligheten finns det mängder av kreativa arbeten och platser för sådana som mig och ni andra med den kreativa sidan som dominant :)

Vilken hjärnhalva arbetar mest hos dig?

Inga kommentarer: