27 juli 2012

Familjefotografering

Idag bjuder jag på lite bilder som kanske inte är helt nya för alla om ni redan sett dem på facebook. Hur som helst är det bilder från en av familjefotograferingarna från denna sommaren. Det var en regnig och blåsig dag men barnen ser lika glada ut för det! Barn är för härliga. Man vet aldrig om man kommer få dem att sitta still och titta in i kameran. Gör de inte det så är det oftast inte hela världen tycker jag. Jag tycker livlighet och knasigheter ger personlighet åt bilder. 









Glassbilden är speciellt rolig tycker jag! Känslan av att ha proppat munnen full med för mycket glass för att sedan trycka fram ett leende är ju för härligt! :) Om man vill boka familj- eller barnfotografering går det bra att höra av sig! I sommar får du 10 digitala filer på cd för 995 kr. Fotograferingen tar mellan 1-3 timmar och jag fotograferar familjer runt omkring i skåne (lund-malmö-kristianstad) 

Kram på er!!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är helt underbara bilder, kan titta på bilderna i evighet.
Mina små barnbarn.

mylovelygrandma sa...

Tack för dina fina ord!! Blir glad i hjärtat!