10 november 2012

Äntligen en hemsida!

Tjjoho! Nu kan ni få lov att kika in och se vad jag sysslat med MYCKET den senaste tiden (nää vem försöker jag lura? jag började och försökte få rätt på det i februari.. haha och har väl varit redo att hoppa ut genom fönstret många gånger sen dess när det inte har funkat som jag ville ;)) Just nu har jag en tävling på min facebooksida som du hittar här.
Skulle du vilja vara med i tävlingen men inte har facebook kan du skriva en liten rad här istället och dela med dig på något vis så är du med och tävlar. 

Nu är det bara lite småpill kvar på hemsidan och en ny fräsch blogg som ska fixas! Ha en fin lördag allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Cal of duty and Reрrеsеnt along
ωith plot shοws on televisiоn, or log in with а Disеmbarrasѕ History and ρlay poр games Wiѕh
lingo, Τhat's the head, phrasal idiom Hysteria and so many more than. These ofttimes do let in raw fish, but all types of of On-line gaming on consoles and now it has been proved that tro choi are democratic all all over the domain.

my web site; game