19 januari 2009




Du är konstnären i ditt liv
- hur ser din tavla ut?

Idag har jag inget kul påhitt att visa. Började ny kurs i skolan idag och känner mig minst sagt oinspirerad. Jag hoppas att de närmsta tio veckorna går i ett naffs! Men när jag kom hem idag hade jag fått Kreativ insikts vårkatalog.. Har du inte kollat deras sida innan så borde du verkligen göra det! Du hittar deras sida här. Mer inspirerade människa får man leta efter! Åh det finns så mycket fina talessätt och fina presenter till sig själv och andra! De fina orden stod på katalogens framsida och det gav i alla fall mig en liten energikick!!!

1 kommentar:

HAGENS VITA VARDAG sa...

Hallå där! Kommer precis från ett varmt och avkopplande bad med "Kreativ Insikts vårkatalog i min hand! Verkligen en energikick! Är sååå såld på hennes fina budskap! Hon hade några nyheter med fina bilder och budskap på "änglabarn"...söta!
Lustigt att det första jag ser är ett inlägg från dig och sedan det här...!? = )
Tycker om samma saker... = )
Ja det var vi på bröllopsfotot...visst var det en kul grej och få dem att se gamla ut! Här gick man från 38 till typ 100 år i ett nafs!..= )
Ha de gott Kramis!