14 februari 2009

♥ till er!





Alla ♥- dag kramar från mig till er!!

Godmorgon!! Solen skiner och jag har nypressad apelsinjuice! Kan det bli bättre uppladdning inför tentaskrivning?
Ska baka Leilas rågrussinbullar idag tänkte jag! Med min nya fina bakskål från IB Laursen som jag köpte igår. Tycker det är väldigt smart att baka eget bröd när man har tid om man gillar att baka och vill äta lite nyttigare. Dessutom blir det så mycket billigare om man bakar själv. Dock brukar jag baka två olika bröd eller bullar när jag är igång för annars tröttnar man så lätt på brödet när de aldrig tar slut i frysen! Är man student eller bara har liten frys är det ju smart att vara två och baka och sen dela så att man får av olika bröd.

Jag gissar att de flesta redan har Leilas fina bok som är på bilden, men om det inte stämmer så får ni gärna skriva så lägger jag ut det senare idag!

Jag var inne och skulle förhandsboka till bokrean idag men de gick ingen vidare.. ingen av de böcker jag ville beställa var på rea. Hade hoppas att någon Rachel Aschwells böcker om "shabby chic" skulle vara på rea men icke.

Måste bara säga en gång till att jag är så glad över alla ni som kommer in här till mig! Ni gör mig om möjligt ännu gladare! Jag hoppas att ni alla har en mysig dag idag och att ni kommer ihåg att det inte behövs en särskild dag för att uppskatta de man tycker om!

KRAMAR

12 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar bakskål! Passar bra med vackra redskap när man ska baka à la Leila.
Kram A-S

Mjuka sa...

De bakskålarna vill jag verkligen ha!! De är så fina! Hjärtkram till dig
Malin

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo, lovley pictures.
♥♥♥♥♥♥ HAPPY VALENTINE ♥♥♥♥♥♥!!!!!!
Have a nice weekend,from Elke.

Mia sa...

Jag har inte boken än men det kanske börjar bli dags att köpa den. Det verkar finnas så himla mycket gott i den. Bröd hade jag också tänkt baka i helgen men vi får väl se, det har inte blivit av än... :)

Ha en riktigt mysig alla hjärtans dag!
Kram Mia

Juliane | Fröken Skicklig sa...

Kära Josefin,

bullar och bröd är ju precis vad jag behöver! Hur kunde Du veta? Jag har tyvärr inte tid att baka idag, men kom gärna förbi som Rödluvan med kakor och vin i korgen ;-)

Kram från Berlin, Juliane

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fin klänning du har från odd molly, älskar själv dessa underbara kläder men här uppe är inte utbudet stort. Roligt att du kikar in till mig, vill önska dig en mysig alla hjärtans dag.
Kram Tess

HAGENS VITA VARDAG sa...

Ett hjärta till dig!
\/)
\/
Kramar Anna

kardemumma sa...

Ha en mysig alla ♥ dag!
Kramar C

Hemmalycka sa...

Hoppas du har haft en skön Alla hjärtans dag!
Kram Åsa

Helene sa...

Du har en utmaning på min sida om du vill.. kram

Anonym sa...

Jag har varit ute och rest i veckan så jag har ine varit inne på bloggen. Tittade runt på din blogg i dag, för att se vad som har hänt i veckan. Vilka fina bilder på förra inlägget, underbara.

Kram annica

Marits vita skrin sa...

Hej Jossan.

Vilka fina klänningar i förra inlägget.
Förresten ett litet tips, spegeln som du hängt dom på har jag med.
Måla den vit, den blir hundra gångers snyggare.

Kram kram