7 maj 2009





Bilder: Sköna hem

Hej allihopa!!
Tack till alla er söta som kikar in hos mig å skriver trots min frånvaro! Är mitt uppe i uppsatsskrivande, jobb och lägenhetsvisningar. Vi letar nämligen efter en lägenhet!! Det är så spännande att gå och kika hemma hos andra så man borde kanske gå på lägenhetsvisningar även när man inte söker lägenhet! Vi har hittat en vi blivit lite kära i. Dock är lägenheterna hemskt dyra här i Lund vilket är mindre kul!

Jag tänkte visa er dessa vackra bilder för jag blev så glad när jag såg dem! så vackra äppelblommor är! Jag har funderat på att vara med i dukningstävlingen hos duni och fick en liten snilleblixt när jag såg äppelblommbilderna!

Tänkte höra med er! Om ni hade kommit in i ett nybyggt hus vid havet som inte är möblerat, vad tror ni då skulle göra hemkänsla? Blommor, saker i fönsterna, tavla, matta mm? Något som får en att känna att det är ett hem utan att göra det så personligt att man känner att det inte är ens smak?

STOR KRAM PÅ ER! imorgon är det äntligen fredag igen! dock väntar en helg med mer uppsatsskrivande men snart är det över!!!!! (EXAMEN OM EN MÅNAD!!!!!!!JAAA!! )


5 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Kul att titta på lägenheter.
Lycka till med examen.
Kramen till dig
Åsa

Weißer Vintagezauber sa...

Hello Josefin,
thus pitures thea are soooooooo great!!!
Best wishes,
Elke.

Hemmet Är Min Borg sa...

ja det är roligt att kolla runt, jag ska flytta själv i slutet av juni och de ska bli spännande att få en egen uteplats
önskar en fin helg
kram Jeanette

Jenny sa...

Hej Josefin!
Vackra bilder! Låter spännande att titta på lägenhet:)

Ha en jätteskön helg, plugga inte för mycket;)

Kramis Jenny

Caroline sa...

VILKA BILDER, imorgon är det jag som klipper körsbärsträdet vill jag lova! =)

Kram C.