17 juli 2009

Pyssel






Hejsan! Jag upptäckte nästan precis att det är fredag idag så jag hoppas ni alla har en mysig fredag!

Satt och tänkte på en sak precis.. när jag var liten och man hade någon ny lärare, lärarkandidat eller elev i skolan som alla skulle presentera sig för så blev man uppmanad att säga något man gillar. De flesta sa spela fotboll, spela TV spel eller rida. Vad sa jag? Jo "jag heter Josefin och jag gillar att pyssla" haha.. Behöver jag säga att det var lite udda att ange det som sitt intresse?

På bilden ser man det lilla blåvita fat jag köpte för fem kr för två veckor sen. Vet inte vad fatet ska användas till egentligen då det är för platt för att vara till vanliga kaffekoppar. Men jag tycker det kan vara fint som ljusfat!

Nu ska jag fortsätta med mitt målarprojekt på balkongen!!

Inga kommentarer: