2 augusti 2009








Hejsan!
Här är lite mer pyssel! Dessa galgar har jag gjort deculage på (stavning?) Har helt enkelt klippt ut de söta rosorna från servetter som en vän till mig hade med. Vi har sedan klistrat med det särskilda limmet som man sedan lackar med över. En bit bort ser det nästan målat ut. Galgarna ni såg igår har vi tryckt med stämpelbokstäver från panduro på.
Först tänkte jag göra galgar till mina klänningar och skriva "den svarta" "den färgglada" "den söta" mm men jag tyckte det var kul med rosorna så det får bli mer text en annan dag. Hon som jag gjorde pysslet med skrev ex "blusar och sånt" på sin galge och galgen med flera olika ord har hon också gjort! Tycker det blir fin effekt med de svarta bokstäverna mot det vita. Sen att det inte är helt perfekt tycker inte jag gör så mycket :)


Inga kommentarer: