15 augusti 2009

Höstens äventyr






Har visat min pigtittare innan och frågade då om jag skulle måla den. Det blev starka protester mot det förslaget och jag är väldigt nöjd med att ha den som den är. När min sambo ska förklara för någon vad shabby chic är så visar han alltid spegeln och säger att den är så mycket shabby som det kan bli..
Även om ni sett den innan fick ni en till bild för jag tycker det blev så fint med blommorna som ger sommarkänslor trots att hösten närmar sig i stormfart..

Jag brukar inte berätta så mycket om mig själv här eftersom jag inte vill att det ska vara den sortens blogg men i höst går jag in på mitt andra äventyr! Jag ska nämligen läsa till visual merchandiser (kan kalla det dekoratör). Jag hoppas att det kommer vara lika underbart som jag hoppas. Äntligen ska jag få använda min kreativitet så att det förhoppningsvis kan hjälpa andra med! Jag är så otroligt glad att jag fick chansen att uppfylla denna drömmen trots att jag precis avslutat en högskoleutbildning. Hoppas kunna kombinera i framtiden..

Överlåter det helt åt ödet..


Inga kommentarer: