15 augusti 2009

Piggar upp en regnig dag

Tycker det är så fräckt med de tatuerade fötterna och kontrasterna till brudklänningen och den speciella färgen på näbbarnas klänningar.


Sagoaktig bild!

Bild från ett vackert höstbröllop. Jag fullkomligt älskar hennes sagoklänning.


Tycker detta är en roligt idé med den gamla kameran och sen gillar jag att man tagit upp samma färg i klubban som på näbbens klänning.

Oncewed
Härlig dukning! Varför ska alltid bröllopsdukning vara vit.. denna är så kreativ!


Denna bilden är så rolig med deras cowboyboots till de söta klänningarna. Lägg märke till att alla näbbarna dessutom har likadana kuvertväskor men med olika mönster på.


Oncewed
Bilder som är "in acton" tycker jag är så vackert.. man har användt sig av den oroande himlen på ett häftigt sätt!


Hejsan!
Idag regnar det en massa hos mig och jag har krypit upp i soffan med den finaste hunden som jag är hundvakt till denna helgen. Vet ni vad för knasigt jag gör ibland när det är så tråkigt väder ute och man helst bara vill försvinna in i ett skal som en snigel?
Då brukar jag sätta igång musik och sen sitter jag och tittar på sidor som får mitt lilla hjärta att hoppa! Och det är ganska ofta det är diverse kreativa bröllopsbilder som jag brukar titta på.. så idag tänkte jag dela med mig lite av alla dessa speciella bilder från sidan oncewed. Stylingen är otrolig och bilderna är minst sagt speciella.

Tycker det är härligt med alla färger och udda fotografier och jag blir så inspirerad och plötsligt har man glömt att det regnar!


1 kommentar:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej! Vad roligt att få bekanta sig med dig och din fina och inspirerande blogg. Jag såg att du har lagt till dig som bloggintresserad på min blogg, vad glad jag blev! =)

Kram Emma