13 augusti 2009

Vill ha ett par svarta gummistövlar





Något som hemskt gärna hade fått flytta in i en josse-höstgarderob är ett par svarta gummistövlar.. gärna med snörning! Dessa från Ilse Jacobsen är helt underbara men knappast till josse-pris. Någon som sett billigare svarta gummisar någonstans och kan tipsa kanske?

Idag är det tråkväder med regn.. jag som tänkt åka till stranden och gå en runda! Får fundera på hösten istället! Jag beställde just lexingtons höstkatalog! gillar deras bilder.. är bra inspiration :)


1 kommentar:

Malin sa...

Jag kör mina gamla graninge ridstövlar när vädret är så här, har du sett Gant home webbutiken? Det verkar vara jättefint och lite billigare än Lexington men min webläsare funkar inte så jag ser bilderna i en tiondels sekund innan de blir blå. Konstigt. Bye.