13 februari 2010

Lördagsmys








Hej!
Idag råder det lördagsmys, veckans enda lediga dag så man får mysa extra mycket! I veckan har jag varit med på två roliga fotograferingar på praktiken och sen fick jag följa med på ett snabb besök hos Maria Liliegren som gör de fina kopparna med de fina rosorna mm mera på! Det fanns mängder av ögongodis i hennes verkstad. I påsk öppnar hon en egen butik i Ystad minsann, så den får ni besöka! Hon har otoroligt fina visitkort med söta små rosor på som jag får visa någon annan dag. Vill ni titta på hennes hemsida kikar ni här.
På de två översta bilderna får ni en tjuvkik på det jag håller på att pyssla med för tillfället som är till tidningen. Jag tycker de är så söta :) Ni får se längre fram, troligen i sommar, vad det blir av dem!
Kram på er!

Inga kommentarer: