1 februari 2010

Mollyfavoriter






Två Odd molly favoriter som jag tycker hade varit finfina till slitna jeans i vår! Men usch så dyra de ska vara! Fast klänningen längst ner är billigare än vad Odd mollys brukar vara. Jag är van vid att handla billigt och ändå hitta annorlunda kläder. Jag har oftast hellre många olika klädesplagg eftersom jag ändrar smak snabbt och tröttnar så lätt. Därför svider det lite när man så gärna vill ha något men man ändå tycker det är för tok för dyrt!
Men är det inte galet höga priser.. är jag den enda som tycker det? Och helt galet vilket högt andrahandsvärde de har med!

1 kommentar:

Emelie sa...

Hej Josefin!
Jag är också förtjust i Odd Mollys kläder. Men det passar inte min plånbok =( Och du, man kan ju inte rå för om man har exklusiv smak - eller hur?! *ler*

Ha det nu riktigt bra på din praktikplats och berätta snart mer om det...

kram Emelie