1 mars 2010

vårfärger










Välkommen mars!
Jag är väl knappast ensam om att längta hemskt mycket efter vår nu? Jag får alltid längtan efter pastellfärger såhär i slutet av vintern. Men i år har jag nog fått en större längtan efter färg än vanligt.. kanske är det den här vintern som har gjort det? Två vårfavoritfärger är ljuslila och den gröna jag kallar vårgrön.. tänk att så lite färg kan göra en så glad :)
Hoppas ni alla får en härlig vecka! Själv ska jag pyssla till personalrummet på jobbet som är en uppgift jag tagit på mig med mycket vilja och ett stort leende!!

1 kommentar:

Emelie sa...

JA vår vår vår.....mmmm!
Vilka härliga kläder som glimtar på dina bilder! Jag gillar också färgskalan - underbart!

Vilken kul uppgift du tagit på dig! Vad har du för planer...

kramelikram Emélie